Może być kilka powodów, dlaczego nie jesteś w stanie pobrać dokumentu w kreatorze InterviewMe. Sprawdź:
- Czy wykupiłeś jeden z naszych pakietów (Start, Plus lub Premium).
- Czy Twój pakiet jest wciąż aktywny. Być może już wygasł i będziesz musiał go przedłużyć.
- Czy szablon, którego użyłeś, znajduje się w wykupionym pakiecie. Jeśli na przykład wykupiłeś pakiet Start, nie będziesz mógł pobrać szablonu z pakietu Plus.
- Jeśli dokonałeś zakupu pakietu chwilę wcześniej, płatność mogła nie zostać jeszcze zatwierdzona. Odczekaj ok. 15 minut od momentu potwierdzenia płatności, aby plan został aktywowany.
Jeśli wciąż masz problemy z pobraniem dokumentu, napisz do nas na adres kontakt@interviewme.pl. Pamiętaj, aby przesłać nam również kopię potwierdzenia płatności.
Kliknij tutaj, żeby przejść do kreatora CV.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.